Blog Baru Hans

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca. Idea untuk membina sebuah blog lain yang hanya memfokuskan kepada review filem mula timbul secara tiba - tiba. Saya menamakan blog ini sebagai Rollo De Pelicula iaitu sebuah perkataan Sepanyol yang bermaksud Roll Film melalui terjemahan secara terus di google.



Entah kenapa saya suka melihat Roll Film selepas terlibat dalam menyiapkan tugasan dokumentari saya sebelum ini berkenaan Pawagam Coliseum pada semester lepas bersama rakan - rakan seperjuangan.
Jadi, saya akan pindahkan ulasan - ulasan saya mengenai filem, drama mahu pun dokumentari yang pernah saya tonton dari blog saya sebelum ini ke blog khas ini - Rollo De Pelicula. Apa - apapun, moga blog terbaru saya ini mendapat sokongan daripada kalian. Moga bertemu lagi pada entry akan datang.

(^_^)Y ---- Ini Hans


Comments

  1. idea yg agak menarik..
    akan selalu singgah laa lepas neh..
    keep it up yoo..hehe

    ReplyDelete
  2. faizmaskam : terima kasih yer

    ReplyDelete
  3. woot... teryabek lah ko.. :D

    ReplyDelete
  4. Syuk Ry : pasnih selalulah jenguk sini yer.. :-)

    ReplyDelete
  5. merahitujambu : tgok apa? Kongsi? salah komen entry nih...hahaha

    ReplyDelete
  6. we put your link in our website.we review movies too.nice to know you.

    http://www.dramaticdurian.com/

    ReplyDelete
  7. syafiq : thanks syafiq...I'm also put ur link in my blog...

    perangfilem : note ok..hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Review Filem Sarkar

Review Filem Paskal The Movie

Pada Zaman Dahulu