Filem Bunohan



Filem:
Bunohan


Pengarah:
Dain Said


Pelakon:
Faizal Hussein, Zahiril Adzim, Pekin Ibrahim, Bront Palarae,
Namron, Wan Hanafi Su, Amerul Affendi, Shoffi Jikan & Etc.


Trailer:





Untuk Maklumat Lanjut Sila Klik Di Bawah




Saya amat tertarik dengan filem ini kerana pertama mungkin terdapat banyak kelainan yang cuba ditampilkan terutama dari segi jalan cerita dan isi di dalam filem ini. Itu apa yang saya rasa lah apabila selesai menonton trailer dan membaca sinopsis filem ini.

Sebab kedua mungkin kerana saya mengenali kebanyakan pelakon filem ini dari pentas teater. Saya tak pasti kenapa tapi saya amat mengagumi pelakon - pelakon yang hebat di atas pentas teater kerana bagi saya mereka ini adalah pelakon yang memang mampu menjiwai watak masing - masing dengan baik.

Apa - apapun, saya menanti filem ini ditayangkan dan yang pastinya jika diberi peluang saya akan menonton filem ini di pawagam. Moga filem ini mampu membawa dimensi baru kepada filem - filem tempatan yang bakal dibikin dan ditayangkan kepada masyarakat Malaysia.

P/S : Malaysia Kaya Dengan Budaya Dan Cerita Yang Lebih Hebat Dari Barat. Kenapa Masih Ramai Pengarah Filem Tempatan Tidak Cuba Memanfaatkan Kelebihan Ini?


Comments

Popular posts from this blog

Review Filem Sarkar

Review Filem Paskal The Movie

Pada Zaman Dahulu